اجرای پروژه استان مجازی در کرمانشاه
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، خداداد مرادی ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین سالن آزمون الکترونیک اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه، اظهار کرد: کار اجرایی پروژه استان مجازی در کرمانشاه به پایان رسیده و در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود.

مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری کرمانشاه تصریح کرد: تدوین این پروژه بر عهده یک تیم عملیاتی تحقیقاتی بوده و در حال حاضر کار پژوهشی آن به اتمام رسیده و به‌زودی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقدام در استان بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با مرکز فضای مجازی کشور انجام شده، افزود: از خردادماه سال‌جاری علاوه بر اجرای برنامه‌های دیگر دولت الکترونیک در استان، کرمانشاه به‌عنوان پایلوت استان مجازی انتخاب شده است.

به گفته مرادی، پروژه‌های مدون دیگری در حوزه آموزش و در طرح استان مجازی باید به اجرا در بیاید که این اقدام با کمک مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان و دیگر دستگاه‌های مربوطه محقق خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: توسعه مراکز الکترونیکی در استان می‌تواند در راستای محقق شدن اهداف دولت الکترونیک بسیار مؤثر باشد.

مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه‌های استان مجازی در کرمانشاه، گفت: این امر می‌تواند راه‌گشای بسیاری از مشکلات باشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com